BESØG STORM PÅ EGEN HÅND

Besøg på egen hånd - GRATIS
Oplev STORM sammen med dine elever. Bliv klogere på humoren og satirens historie, bliv inspireret af Storm P.s forunderlige verden eller se nærmere på vores aktuelle særudstilling.

målgruppe
Børnehaver, Indskoling, Mellemtrin, Udskoling, Ungdomsuddannelser, VUC
Fag
Billedkunst, Dansk, Drama, Historie
museum

På STORM får I et underholdende indblik i humorens og satirens betydning – historisk og i dag. Vi inviterer indenfor til sjove og underholdende fortællinger fra den folkelige og elskede humoristiske kulturarv. Fra historiske kunstnere som Storm P., Liva Weel og Dirch Passer til nutidens Roald Als, Casper Christensen og Lisbet Dahl.

På STORM arbejder vi for at øge kendskab til humorens og satirens rige og varierede kultur og historie. Gennem vores udstillinger og aktiviteter formidler vi humorens og satirens væsen, dens virkemidler og rolle i samfundet. I bliver underholdt, men får også stof til eftertanke. Grin – og bliv klogere!

I kan besøge vores to faste udstillinger: Storm P.s forunderlige verden på 1. sal eller Dansk humor og satire fra 1849 til idag, samt vores aktuelle særudstilling.

Booking skal ske via booking knappen ovenfor. Opklarende spørgsmål til besøget kan mailes til museet på storm@frederiksbergmuseerne.dk