Køkken og tjenerpersonale søges til Bakkehusets Orangeri / Sæson 2023

Vi søger nye kolleger, der brænder for at levere den høje kvalitet og serviceniveau, vi er særligt kendte for, når vi åbner sæsonen den 1. maj 2023. Fra maj t.o.m. september serverer vi sæsonaktuelt smørrebrød med rødder i det historiske – altid med fokus på høj råvarekvalitet. Vi tilbyder også hjemmebrygget snaps, øl fra mikrobryggerier samt naturvin.

Ud over a la carte frokostservering fra tirsdag til søndag vil du som tilknyttet Orangeri også skulle bistå i afviklingen af flere forskellige kulturelle arrangementer på Bakkehuset. Derfor kan der forekomme aftenarbejde.

Bakkehusets Orangeri er en del af Frederiksbergmuseerne, som består af fire museer og udstillingssteder. Orangeriet er placeret midt i et historisk haveanlæg, som er en del af Bakkehuset – et museum for dansk guldalder. Som ansat skal du derfor have lyst til at svare på spørgsmål om Bakkehusets historie og generelt være ambassadør for Frederiksbergmuseerne. Orangeriet blev etableret i 2017 og har hurtigt markeret sig som en af Danmarks bedste museumscafeer.

Vi forventer, at du har:

• Erfaring inden for restaurations- og servicebranchen.
  • Gerne kendskab til a la carte.
  • Basalt kendskab til IT, gerne erfaring med Ajour eller et andet system.
  • Er serviceminded, samarbejdsstærk, udadvendt og struktureret.
  • Besidder en evne til at bevare overblikket i pressede situationer.
  • Er praktisk anlagt og god til at gå til hånde.

Det er vigtigt at du både kan arbejde i hverdage og i weekenden.

Er du interesseret i at arbejde hos os? Vi leder efter både fuldtids- og deltidsansatte, der vil være med til at skabe gode oplevelser for vores gæster.

Ansøgningsfrist: 20/3 2023
Send din ansøgning til Køkkenchef, Fie Berlin på orangeriet@frederiksbergmuseerne.dk