01.04.22

NYT SAMARBEJDE MED DANSKE HANDICAPORGANISATIONER /

I Frederiksbergmuseerne er vi både glade og stolte over vores nye samarbejde med Danske Handicaporganisationer:

Samarbejdet betyder at vi nu kan tilbyde alle medlemmer af de 35 handicaporganisationer, en eksklusiv rabat samt adgang til at streame film og podcasts om kultur og videnskab!

Tilbuddet og adgangen når ud til medlemmerne gennem organisationernes egne kanaler; medlemsblade, nyhedsbreve, websides m.m.

Samarbejdet er en del af projektet Online kulturformidling, et tværregionalt formidlingsfællesskab mellem Museum Vestsjælland, Museum Lolland-Falster, Frederiksbergmuseerne, Oplevelsescenter Nyvang og Observatoriet i Brorfelde, hvor vi er gået sammen om at skabe professionelle film og podcasts med udgangspunkt i vores fem kulturinstitutioner.

Nyt samarbejde med Danske Handicaporganisationer – Museum Vestsjælland (vestmuseum.dk)

Foto:
Still fra Frederiksbergmuseernes kortfilm KAMMA.
Filmen udfolder fortællingen om H.C. Andersens og Kamma Rahbeks første møde, om deres venskab og om hvordan Bakkehuset dannede rammen om stemningsfulde, kreative og livlige møder for guldalderens største personligheder.