05.09.22

K7 / FREDERIKSBERGMUSEERNE

I Frederiksbergmuseerne er vi igen i år med i den landsdækkende K7 kampagne.
Her tilbyder vi fri entré til udstillingsbesøg på alle museerne, for alle unge mellem 18-27 år i hele uge 37.

Vi ses til sanselige totaloplevelser i Cisternerne, intime kunstoplevelser på Bakkehuset eller til et underholdende indblik i humorens og satirens betydning på STORM.

Er du mellem 18-27 år gammel? Så kan du fra mandag d. 12. september til søndag d. 18. september 2022 få gratis adgang til mere end 160 museer og udstillingssteder over hele landet, heriblandt også STORM, Cisternerne og Bakkehuset. Som noget nyt deltager flere teatre også i årets kampagne.

K står for kultur. 7 står for 7 dage, uge 37 og op til 27 år
K7 er et landsdækkende initiativ der gør de danske kulturinstitutioner mere tilgængelige for det unge publikum. K7 er en åben invitation til alle unge, der tilbyder nye kulturoplevelser og gør museums- og teaterbesøget lidt mere spontant, tilgængeligt og uforpligtende – også for dem, som ikke normalt har deres gang på museerne og teatrene.

Hent et gratis K7 kort
Hvis du er under 27 og har lyst til en uge fuld af kulturelle oplevelser kan du hente dit gratis K7 kort via nedenstående link.

Vi ses på Frederiksbergmuseerne!

Tilmeld dig her

Dette års K7 kampagne er i samarbejde med CPH STAGE og er støttet af Spar Nord Fonden og Københavns Kommune.