Privat omvisning i Cisternerne udenfor åbningstid

Er I en virksomhed, forening eller vennegruppe, der kunne tænke sig at opleve Cisternerne på nært hold og helt for jer selv?

type
Omvisninger
museum
Cisternerne

Få en særlig oplevelse med dine ansatte, venner eller kolleger. Med et privatbesøg i Cisternerne får I muligheden for at opleve Cisternerne, helt uden andre gæster til at forstyrre jeres oplevelse sammen. Besøget indbefatter en introduktion af lang eller kort varighed, som giver indblik i Cisternernes særlige kendetegn og udstillingen, der venter. Hvis I ønsker servering under omvisningen, kan der tilkøbes et glas vin fra Orangeriet.

Besøget kan kun bookes udenfor åbningstid.

Varighed:
Ca. 1 time

Maks antal deltagere:
30 personer

Pris: 5.000 kr.
Samlet pris med vinservering: 8.000 kr.

Send din forespørgsel til vores booker på mail til cisternerne@frederiksbergmuseerne.dk. I mailen kan du oplyse navn, telefonnummer, antal deltagere og jeres ønske om dato og tidspunkt for omvisningen.

Omvisningen skal bookes senest 14 dage i forvejen.

Påklædning:
Til besøg i Cisternerne anbefaler vi, at man medbringer varmt tøj, da der er koldt nede i Cisternerne.

Aflysning:
Aflysning af en booket omvisning skal ske senest 24 timer inden omvisningens start. Hvis ikke omvisningen aflyses rettidigt faktureres gruppen for prisen.