6. november 2022

"Ej, hvor grineren" / Revykoncert med Platt-Form

I Danmark har vi virkelig god humor…. især hvis man spørger danskerne selv. Faktisk så god, at vi har opfundet en hel genre til det, nemlig revyen!

Koncert / Optræden
6. november 2022 kl. 20:00 -21:30
Betty Nansen Teatret

I revykoncerten ”Ej, hvor grineren” tager PLATT-FORM os med gennem nedslag i revyens og satirens historie.

Oplev musikere fra Danmarks Underholdningsorkester og PLATT-FORM (Mille Lehfeldt, Laus Høybye & Jakob Fauerby). Koncerten er arrangeret i samarbejde mellem Danmarks Underholdningsorkester, Betty Nansen Teatret, Frederiksberg Museerne og PLATT-FORM, og er støttet af Frederiksbergfonden.

Der er kun to offentlige koncerter: 6. november kl. 16 og kl. 20 på Betty Nansen Teatret.

SÆRLIGE SKOLEFORESTILLINGER
Tip en lærer om dette enestående tilbud: Skoler og ungdomsuddannelser kan opleve særlige skoleforestillinger i perioden 26. oktober – 4. november. Inden eller efter koncerten kan skoler besøge STORM – museet for humor og satire på Frederiksberg Runddel, få meter fra teatret. DR og STORM har udarbejdet særligt undervisningsmateriale om dansk revy, der kan hentes på DRs læringsunivers.