6. juni 2023

Art Morning i Cisternerne / Transkulturelle vævninger

Start dagen i Kimsoojas omsluttende installation i Cisternerne, når vi inviterer til Art Morning i undergrunden i forbindelse med årets Art Week Festival.

Foredrag
6. juni 2023 kl. 09:00 -10:30
Cisternerne
159 kr.

Til dette morgen event vil lektor i kunsthistorie og bidragyder til årets udstillingskatalog, Malene Vest Hansen, fortælle om Kimsoojas kunstpraksis under titlen “Transkulturelle vævninger”, hvor der trækkes tråde gennem den konceptuelt arbejdende kunstners virke gennem årtier.

Som afslutning på arrangementet kan man opleve Kimsoojas aktuelle udstilling “Weaving the Light” i Cisternerne.

På dagen er der helt eksklusivt 50% rabat på årets smukke udstillingskatalog med tekster af Malene Vest Hansen, Bernardo Zavattini og direktør for Frederiksbergmuseerne, Astrid la Cour.