17. juli 2022

ÅBEN OMVISNING PÅ STORM /

Deltag i STORMs åbne omvisning, hvor vi denne gang især vil komme omkring mennesket og kunstneren Storm P. i den faste Storm P. udstilling på museets første sal.

Omvisning
17. juli 2022 kl. 12:00 -13:00
STORM
75 kr.

Storm P. var en personlighed, der om nogen kom til at tegne dansk humor og selvforståelse i det 20. århundrede. I sine talrige daglige striber skildrede han livet på en måde, som gjorde ham til en betydningsfuld del af dansk identitet og kulturarv.

Storm P.s værker handler om at være menneske, og om hvordan vi agerer i forhold til hinanden. Kom og oplev denne enestående danske kunstner, der også i dag kan få os til at se på os selv og samfundet omkring os med nye øjne.

Læs mere om Storm P. her

Det er gratis at deltage i den åbne omvisning, når entréen er betalt. Tilmelding er ikke mulig.
Du må gerne benytte din fællesbillet eller forhåndskøbte onlinebillet som entré til omvisningen.
Der er et maximum for antal deltagere, og større grupper henvises til at bestille en særskilt omvisning.