18. juni 2023

Åben omvisning på STORM /

Deltag i STORMs åbne omvisning, hvor vi udfolder fortællingen om nogle af de mest berømte værker, kunstnere og epoker i humoren og satiren.

Omvisning
18. juni 2023 kl. 12:00 -13:00
STORM
75 kr.

Den humoristiske og satiriske kunst er fuld af provokerende værker, store kunstnere, uforglemmelige øjeblikke og høje latterbrøl.

I STORMs åbne omvisning udfolder vi fortællingen om nogle af de mest berømte værker, kunstnere og epoker i den humoristiske og satiriske scene- og tegnekunst fra Grundloven i 1849 til i dag.

Vi kommer også omkring Storm P. udstillingen på museets førstesal og giver en kort introduktion til museets aktuelle særudstilling, som kan opleves på egen hånd efter omvisningen.

Det er gratis at deltage i den åbne omvisning, når entréen er betalt. Tilmelding er ikke mulig.
Du må gerne benytte din fællesbillet eller forhåndskøbte onlinebillet som entré til omvisningen.
Der er et maximum for antal deltagere, og større grupper henvises til at bestille en særskilt omvisning.